ای کاش...

ღبـــــــــــــــــارونღ
گلچینی از اس ام اس ها و مطالب تفریحی
ای کاش...
ن : termeh ت : 25 تير 1392 ز : 16:20 | +

یک شعر زیبا که نویسنده ی خوبمون به نام termeh  سروده:

ای کاش در تمام لحظات زندگیم بودی

من تو را از ته قلبم می پرستیدمت

اما حالا با شنیدن اسمت به لرزه می افتم

 

ای کاش بودی و پیشرفتم را می دیدی

اسم تو همیشه در قلبم خواهد بود

البته نه به عنوان دوست 

به عنوان کسی که مرا برای کسی دیگر شکست

 

ای کاش با من می ماندی من طوطی تو می شدم

تو به من حتی علت رفتنت را نگفتی

و مرا در این سردر گمی رها کردی 

من حتی نمی دانم به کدامین گناه 

مرا زیر پایت له کردی

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ترمه
ساعت13:08---16 شهريور 1392
مرسی عخشم

شاپرک
ساعت17:47---30 تير 1392
قشنگ بود ترمه جان

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: دوستان، متفرقه، گوناگون، ،
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by barooon.1997
This Template By Theme-Designer.Com